Εκπαίδευση για την Υγιεινή των Χεριών

Εκπαίδευση για την Υγιεινή των Χεριών
Στο αμφιθέατρο του νοσοκομείου πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτικό μάθημα με θέμα την Υγιεινή των Χεριών, με στόχο την ενίσχυση της γνώσης και της ευαισθητοποίησης του προσωπικού σχετικά με τη σημασία της πρόληψης των λοιμώξεων και της ασφάλειας των ασθενών.
Κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσης παρουσιάστηκαν οι βασικές αρχές της σωστής υγιεινής των χεριών, οι ενδεδειγμένες πρακτικές σύμφωνα με τις διεθνείς κατευθυντήριες οδηγίες και ο καθοριστικός ρόλος της συμμόρφωσης στην παροχή ποιοτικών υπηρεσιών υγείας.
Ευχαριστούμε όλους τους συμμετέχοντες για το ενδιαφέρον και την ενεργό παρουσία τους.

pic 8 6 2026